Az NGM szerint a benzinkutasok nem törődnek a családokkal, amikor a túl sok adóra panaszkodnak
Jobban kellene gazdálkodni, nem panaszkodni – üzente a Nemzetgazdasági Minisztérium a kis benzinkutaknak.
Jobban kellene gazdálkodni, nem panaszkodni – üzente a Nemzetgazdasági Minisztérium a kis benzinkutaknak.
Uniós szinten kellene támogatni az elektromosautók vásárlását, beleértve a használt járművekét. A nemzetgazdasági miniszter a jelek szerint attól tart, hogy állami támogatások híján nem lesz elég kereslet a magyarországi akkugyárak termékeire.
Megjelent a Magyar Ásványolaj Szövetség legfrissebb tájékoztatója.
A nemzetgazdasági miniszter érvelési minőségében meglehetősen problémás véleménycikket közölt. Nagy Márton szerint a GDP nem is fontos, és egy kormányközeli kutatóintézet 2021-es összehasonlítására alapozza, hogy Románia nem előzte meg Magyarországot 2023-ban. Miközben a magyar költségvetésben április végére épp összejött az egész évre tervezett hiány, az államadósság pedig csak a brutális infláció miatt csökkent az elmúlt években, Nagy Márton azért korholja Bukarestet, mert már majdnem 50 százalék a román államadósság.
A nemzetgazdasági miniszter épp abban a pillanatban beszél alacsony szinten stabilizálódott inflációról, amikor az infláció visszagyorsul. A nemzetgazdasági miniszter szerint a nemzetközi kőolajárak csökkenése a magyar kormány érdeme.
Nagy Szilárd ügyvédi irodája néhány évvel ezelőtt jelentős állami támogatást kapott.
Rendkívüli közgyűlésen értékelik majd a független benzinkutasok Nagy Márton szavait, de azt már most jó iránynak látja a szövetségük elnöke, hogy nem avatkozik be a kormány a piaci folyamatokba.
Rend van az üzemanyag-kereskedelemben, ezért most nem avatkozik be a kormány durvább eszközökkel, de ezután is kéthetente megnézik, hogy a szomszédos országok átlaga alatt van-e a magyar ár – jelentette be a nemzetgazdasági miniszter.
A NIO akkumulátorcsere-technológiájának közös fejlesztése a cél.
A nemzetgazdasági miniszter Románia előzéséről is elmondta a véleményét.
A vártnál jobban indította a magyar gazdaság 2024-et; közben az is kiderült, hogy a fizetésekben és a fogyasztásban is az EU leggyengébbjei közé kerültünk. Megnéztük, hogyan lehetne csökkenteni a benzinárat, és azt is kipróbáltuk, mennyi ideig lehet Mészáros Lőrinc nélkül élni. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A kormány a jogállami normákat figyelmen kívül hagyva, a piaci folyamatokat felrúgva árcsökkentést akar kicsikarni a benzinkutaktól. Ha pedig nem állnak kötélnek, új árstop jöhet – akkor is, ha az előzőnek katasztrofális hatásai voltak.
Muzsikáló Magyarország 2024 néven egymilliárd forintból indít hagyományos kávéházi cigányzene megőrzését célzó programot a kormány. A zenekarvezetők április 29-étől május 27-ig jelentkezhetnek a támogatásra.
Az UBM-csoport már egy ligában játszik például a 4iG-vel és a Hell-lel.
A miniszter örül a Mol árcsökkentésének, és jó ötletnek tartja, hogy csak a szomszédos országokhoz viszonyítsuk a hazai árakat. Az árstop lehetősége még mindig az asztalon van, a kormány a jövő héten dönt.
A döntés leginkább a kis töltőállomásoknak lehet fájdalmas.
A régión belül még mindig az élmezőnyben van Magyarország.
Veszteséges üzemelésre kényszerítené az árcsökkentéssel a kormány a piaci szereplőket a Független Benzinkutak Szövetségének elnöke szerint.
Választ ugyanakkor nem ő, hanem a miniszter megbízásából Fónagy János államtitkár adott – bár okosabbak ettől sem lettünk.
A kormány az üzemanyag-kereskedőktől várja a megoldást, ha ez viszont nem érkezik, akkor „kemény eszközökkel” avatkoznak be.